PPCperfromanceLab.sk
  • Blog
  • O nás
  • Blog
  • O nás

3 Prehliadané Fakty, Ako Je AdWords Dôležitý Pre Biznis

30/1/2018

0 Comments

 
V dnešnej dobe asi každý vie, že AdWords je dôležitý pre podnikanie. Veľakrát je kľúčový. Ale medzi AdWords klientmi sa už menej vie o tom, čo reálne vlastne AdWords prináša. Napríklad, kedy dosahuje AdWords dobré výsledky? A aké sú AdWords možnosti, aby sme boli lepší ako konkurencia? V článku popíšem 3 jednoduché biznis pravidlá, ktoré platia aj pre AdWords.
#PPCklienti #AdWords #Biznis
AdWords

3 Prehliadané Fakty, Ako Je AdWords Dôležitý Pre Biznis

AdWords a Zisk

​Cieľom bežného podnikania je dosahovanie zisku. To je asi najzákladnejším biznis faktom.

Prečo by tomu malo byť inak v prípade AdWords? AdWords je veľmi efektívny nástroj na dosahovanie zisku, prípadne by mal dosahovaniu zisku aspoň napomáhať. Na to by mali myslieť AdWords klienti. Cieľom AdWords určite nie je znižovanie nákladov, znižovanie ceny za klik, zvyšovanie návštevnosti alebo iné ukazovatele, ktoré ako čiastočné výsledky pôsobia dobre, ale nič nehovoria o finálnom výsledku, a to dosiahnutom zisku. Na to by mali zase myslieť PPC agentúry.

AdWords a Podiel na trhu

​Na trhu pôsobí konkurencia. To je bežný fakt. Konkurencia sa snaží získať naších zákazníkov. Inými slovami, chce zvýšiť svoj podiel na trhu a znížiť náš podiel na trhu.

​Menej známym faktom je, že podiel na trhu platí aj v AdWords. Aj v AdWords sa konkurencia snaží zvýšiť svoj podiel na trhu na úkor nás. V AdWords meria podiel na trhu ukazovateľ Impression share - AdWords podiel zobrazení. 

AdWords a Brand

​Pre každé podnikanie je dôležité, ako ho ľudia vnímajú. Aké silné stránky alebo konkurenčné výhody majú zákazníci radi a prečo u nás nakupujú. Je bežným faktom, že brand je pre úspech veľmi dôležitý.

O dosť menej si uvedomujeme, že veľakrát najväčším komunikátorom brandu je práve AdWords. Reklamy v AdWords dosahujú bežne desaťtisíce zobrazení denne. Navyše, zákazník vidí na jednom mieste (platené Google výsledky) vašu reklamu + reklamu hlavných konkurentov. 

Záver

AdWords je v dnešnej dobe užásný marketingový nástroj. Ak správne chápeme a využívame AdWords možnosti, môžme vo viacerých smeroch výrazne posilniť náš biznis.

Picture
Autor: Ľubomír Varga
PPC Performance Konzultant, Varga Digital

PPC performance marketing je mojou vášňou už pár rokov. Pôsobil som v online agentúrach ako napr. H1 Slovakia, spravoval som PPC pre popredné slovenské eshopy.
Mám rád dôslednosť, systematickosť a presnosť. Tieto hodnoty sú pre mňa dôležité aj v PPC reklame, kde sa zameriavam hlavne na ziskovosť PPC projektov. 
​​
Ako je AdWords dôležitý pre biznis podľa vás?
​Pridajte svoj príspevok k článku.

0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    O blogu

    PPCperformanceLab: Posúvame hranice PPC performance, zvyšujeme PPC povedomie. 

    AdWords

    Kategórie

    All
    PPC Klienti
    PPC Manažéri
    PPC Špecialisti

    Vyhľadávanie

    Zaujíma vás konrétna téma? Skúste ju vyhľadať u nás:

Tešíme sa na vašu ďalšiu návštevu, už teraz pripravujeme nové články.
Nájdite ešte viac z PPC na naších sociálnych sieťach!
PPCPERFORMANCELAB.SK

PPC Špecialisti

Tipy a návody pre správcov PPC kampaní

PPC Manažéri

Odporúčania pre manažérov PPC tímov

PPC ​Klienti

Články venované klientom PPC agentúr