5% konverzná miera pre Facebook reklamu? 🔥 Získajte návod, ako sa mi to podarilo...⬇️ -------- Pre klienta Humac (výživové doplnky pre psíkov) spravujem druhý mesiac Facebook reklamu. Testovaním som dosiahol konverznú mieru 5% pre FB reklamu. Facebook sa stal pre Humac ďalším kanálom pre rast. Tu je návod, ako na to: 1. Prieskum Najprv potrebujem odpovede na: → aký problém rieši produkt? → ako o probléme zákazníci hovoria? A odpovede nájdem v: → recenziách produktu → komentároch predošlých FB príspevkov → na forách Vytvorím ad, ktorý obsahuje presne to, čo chce zákazník počuť. 2. Social proof Social proof predáva. Je booster pre konverznú mieru. → likes na reklame → komentáre, vyjadrenia zákazníkov na reklame Ako ho získať? → pustite reklamu najprv na Engagement cieľ, na súčasných zákazníkov, followerov. → alebo, vytvorte klasický post. Poproste aktuálnych zákazníkov, aby naň pridali svoje skúsenosti. Post so stovkami likes a desiatkami komentárov, je úžasný predajný kanál. Komentáre sú tiež formou FAQ. 3. Konverzie Reklama potom beží na max. konverzií. A následne s CPA cieľom. Výber konverzie je veľmi dôležitý: → Purchase, ak kampaň dokáže získať 2-3 denne → v opačnom prípade Initiate checkout A to je celé - už len vytváram varianty pre Ads. Máte otázky? Kľudne napíšte. Zdieľajte pre ďalších marketérov.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |