5 oblastí (pre boost PPC kariéry 🔥), ktoré by som použil, ak by som bol znovu PPC junior... ⬇️ Ak ste PPC nadšencom, potom máte pred sebou skvelé vyhliadky. Pre dobrého PPC špecialistu sú otvorené veľké firmy, aj zahraničné ponuky. Ako sa teda dostať z bodu zero do bodu hero? Na základe svojej 10 ročnej kariéry odporúčam týchto 5 bodov: 1. Know-how: Alfa a omega sú vedomosti a prax. Hlavne na začiatok ich potrebujete čo najviac, za krátku dobu. → online agentúry → lídri → certifikácie V online agentúrach máte prístup k veľa kampaniam a senior kolegom. Denne si tiež sledujte lídrov v PPC (napr Miles McNair ), úžasne vás to nakopne. Google Ads Certifikácie sú na začiatok must have - bez technických základov to pôjde ťažko. 2. Analytika → Google Analytics Dobrá analytika je pákou pre výkonnosť. A na to ju treba ovládať. Spravte si Google Analytics Academy. Prípadne si zaplaťte dobrý kurz pre webovú analytiku. 3. Automatizácia → Dotidot (ex-PPC Bee), Blue Winston Automatizáciou si už otvárate dvere do vyššej PPC ligy 🔥. Kampane pre eshop s 10k+ produktami a tisíckami kategórií. Tooly pre automatizovanú tvorbu kampaní to umožnia. Choďte o krok ďalej - tvorte vlastné feedy, kde budú aj konverzie... 4. Zahraničné kampane Skúste sa tiež dostať k PPC kampaniam pre zahraničie. Pre juniora je to náročné, získate ale dôležité know-how. Zahraničné kampane patria k najlepšie plateným z pohľadu fees. 5. Facebook ads → Meta Business Suite Facebook ads je na SK skvelá príležitosť. Z nejakého dôvodu, všetci robia Google Ads, ale je málo špecialistov dobrých na FB Ads. Naučte sa pracovať v Meta. Naučte sa pracovať s kreatívou (Nigel Thomas). Bonus: Vlastný brand → postujte → networkujte → budujte niečo vlastné (blog, kvalitný LinkedIn) Vlastný brand je niekedy väčší booster ako vedomosti. Znásobí to váš prístup k novým spoluprácam. Budujte si vlastné channels (blog, linkedin), nie len agentúrne. Pridali by ste niečo do tohto zoznamu? Podeľte sa v komentároch o vaše skúsenosti. ⬇️
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |