Vianočné PPC kampane - čo áno a čo nie 🔥 4 jednoduché tipy, pre čo najlepšie výsledky... ⬇ Tento december ma príjemne prekvapil jeden eshop. Aj keď to nebolo v pláne, pustili sme sa do väčšieho vianočného promo. Popíšem moje zásady pre vianočné PPC: 1. Denný focus Veľakrát som videl, ako eshopy s dobrými výsledkami odflákli vianoce. Rozhodne nestačí nahrať vianočné banery. Pre top výsledky v top sezóne potrebujete denný management kampaní. 2. Ciele Stanovte si KPIs, ktorých sa budete držať. Sledujte si ich na dennej báze, aby ste vedeli rýchlo reagovať. Napríklad pre PNO 15% a denných nákladoch 220e, potrebujete denne zarobiť 1500e. 3. Kampane Stavte na kampane, ktoré už majú výkonnosť a dostatok dát. Väčšinou to býva P Max, Search a FB kampane. Do takýchto kampaní dajte cca 80% budgetu. Nové kampane nemusia stihnúť získať dáta a výkon. 4. Vyhodnocovanie a správa Upravujte budgety a bidding podľa aktuálnych výsledkov. Presúvajte budget do lepších kampaní, obmedzujte horšie. Všetko výrazne neefektívne obmedzte alebo vypnite, hlavne slabé kampane, ad groupy, reklamy. Bonusový tip: A čo po 1.12 určite nerobiť?
Vianočná sezóna trvá 3-4 týždne. Správny focus sa vám vráti v tržbách aj nových zákazníkoch. Comments are closed.
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |