Ako uplatniť 80/20 pravidlo (pre boost výsledkov) 🔥 pre eshopy predávajúce 10k+ produktov? ⬇️ 80% výsledkov generuje 20% položiek. To väčšinou platí aj v ecommerce. Zvyšných 80% položiek generuje stratu. Ako to zohľadniť v Google Ads, pre boost výsledkov? 1. Bestsellers, konvertujúce produkty Základom úspechu je poznať bestsellers. Ideálne predajnosť všetkých produktov. Tieto dáta sa pridajú do produktových feedov. - produkty - kategórie 2. Feedy V praxi, do feedov ťahám aj počty konverzií (dá sa aj marža). Konverzie na základe celého eshopu, nie len PPC. Vytváram feedy aj pre kategórie, podkategórie. Tiež s konverziami. Majú väčší záber. 3. Kampane Z feedov vytváram tieto typy kampaní: - search (aj DSA) - klasický shopping - klasický dynamický remarketing Všetky tieto kampane sú len na konvertujúce produkty. Sú založené na feede - plne automatizované. Dávajú mi kontrolu nad obsahom, budgetom, KWs, publikami. 80/20: → čo neprináša konverzie, je lepšie nepromovať → ušetrený budget použiť na väčšie promo TOP produktov → game-changer pre mnoho eshopov Pre TOP produkty (tržby, konverzná miera..) vytváram aj manuálne kampane. - Display - Discovery - YouTube V tomto bode je obrovský potenciál rastu (tržby, ROAS) Pár produktov dokáže pohnúť celým eshopom. Aké sú vaše skúsenosti s 80/20 v PPC? Pracujete s feedmi? Podeľte sa o skúsenosti a feedback.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |