Black Friday - idú vaše PPC kampane naplno? 🔥 3 tipy pre nastavenie (alebo skontrolovanie) PPC kampaní ⬇ 1. Ads Pridanie Black Friday do reklamných textov pomáha CTR. → nový BF Headline a Description + pripnúť pozíciu → pridať aj Promotion extension → efektívne hlavne pre väčšie účty Nastavenie v Google Ads Editore trvá pár minút. 2. Biddings: Bidding je PPC pákou pre výsledky. → CPA, ROAS biddingy sú konzervatívne → znížením CPA, ROAS dosiahnete väčší dosah reklám → max. konverzií a eCPC sú agresívne biddingy → pre best sellers neváhajte použiť eCPC Skontrolujte si, aké máte nastavené biddingy a ich výšku. 3. Facebook, Display a Remarketing Pripomeňte sa návštevníkom s Black Friday, oslovte aj nových. → Remarketing - Google Ads aj Facebook Ads → Display, Demand gen pre novú návštevnosť, odporúčam custom segment (search) publiká Skontrolujte si tiež biddingy týchto kampaní a aký majú dosah. Ak dokážete robiť na Black Friday zaujímavé výsledky, potom je škoda neísť naplno. Skúste si skontrolovať týchto pár oblastí, neváhajte mi napísať. Autor: Ľubomír Varga Pomáham s výkonnosťou PPC reklamy. Radi by ste dostali PPC výsledky na nový level? Napíšte mi. Comments are closed.
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |