Zápasíte s Facebook reklamou? 🔥 Zkopírujte si môj postup (pre 2x ROAS za 30 dní)...⬇️ Facebook reklama je strašiakom pre mnoho klientov aj špecialistov. Nefunguje, je neprehľadná, má často výpadky. Toto sú časté názory na FB reklamu. Súhlasím, že Facebook reklama je challenge. Na druhej strane, veľa klientov vyrástlo vďaka FB reklame. Toto je jeden z mojich overených postupov. V tomto prípade sa mi podarilo zlepšiť priemerné ROAS z 220% na 450%. 1. Report Neodporúčam robiť úpravy bez dát. A dáta by mali byť prehľadné. Preto si v Looker Studio vytvorím report, ako na obrázku. Konektor na FB ads je Ondigital. 2. Ad set level Snažím sa vytvoriť čo najmenej ad setov. Tu je nastavený budget a bidding. Ad sety jednotím na základe produktov. Samozrejmosťou je remarketing. 3. Ad level Kúzlo FB reklamy sa deje na úrovni reklám (ads). Všimnite si ROAS rozdiely jednotlivých reklám. Pravidelne vypínam ads s nízkou ROAs. Vytváram nové ads pre testing (testovací ad set). 4. Úpravy Pre úspech vo FB reklame je tu ešte pár pravidiel: → konverzie: bidding naozaj potrebuje min. počet konverzií → bidding: max. conversions alebo max. value → CPA, ROAS goal: nastavený cieľ výrazne pomáha výsledkom Pozor na zmeny - každá väčšia zmena reštartuje bidding. Začína sa učiť odznova. Výkonnosť väčšinou padne. Patrí tu zmena výšky budgetu, CPA cieľa, nové ads. Preto budget a CPA zvyšujem max o 20% (denne). Záverom, FB reklama stojí za to. Takýmto nastavením minimalizujete Facebook stresy, a riadne nakopnete výkon 😉
Comments are closed.
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |