Konverzná miera 8% už týždeň po spustení (Google Ads)? Je to jednoduché, ak dobre vyladíte kľúčové slová. Eshopy predávajúce techniku patria v google ads k najnáročnejším. Tisícky produktov s technickým pomenovaním je náročné dostať do ads. Vďaka tomuto spôsobu to ale dokážete. A zmeníte túto nevýhodu na výhodu. Mne sa podarilo dosiahnuť konverznú mieru 8% už týždeň po spustení. 1. Technický segment Čo je technický segment? Všetky produkty, ktoré majú technické pomenovanie. Napr. toner s názvom: "Samsung MLT-D111S (M2020, M2022, M2070) čierna - kompatibilný"
2. Prieskum kľúčových slov Tejto oblasti venujte maximum času pri prieskume. Pre dlhodobé výsledky je prioritou. O čo ide? Ak sa produkt volá: "Samsung MLT-D111S (M2020, M2022, M2070) čierna - kompatibilný", potom potrebujem nájsť (v keyword planneri):
Tento review nerobím pre každý produkt. Stačí pre každú značku. Vzorce sa väčšinou opakujú. Na eshope s 10k produktmi mi to zabralo cca 2 hodiny. 3. Vytvorenie kľúčových slov Teraz viem, aký je základ slova pre každý produkt. Tento základ slova potrebujem dostať do novej premennej a potom do ads. → V ideálnom prípade zadáte podmienky developerom, aby tak vytvorili ďalšiu premennú v novom feede. → Bez developerov, si vlastnú premennú vytvoríte v mergade alebo ppc bee. Vytvoríte ju pomocou podmienok (vylúčenie, skrátenie...). Vďaka 2-hodinovému prieskumu a 1-hodinovému čisteniu KWs pomocou podmienok, vytvoríte tisíce presných kľúčových slov. A tu sa ukáže efektivita. Zbadáte tiež, že na veľa kľúčových slov, sa zobrazujete sami - nikto iný to nemá tak presne nastavené. Záverom, dôsledná práca na kľúčových slovách sa stále oplatí. Niekedy je to náročný proces, ale o to lepšie môžu byť výsledky. Aké sú vaše "hacks" pri tvorbe kľúčových slov?
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |