Case study: nárast 1 722% v tržbách, pri znížení PNO Zistite, čo stojí za týmto rastom. Koncom septembra sa ku mne dostal zaujímavý eshop. Eshop bol nový, nemal skoro žiadne tržby. Majiteľ ma oslovil so slovami "skúsme". Pozrel som si dáta pre eshop a ja si vravím vau, veď toto vyzerá parádne:
Čo to znamená?
Moje odporúčania pre klienta boli:
Celé PPC bolo potrebné prenastaviť a doplniť. Výsledky prvé mesiace:
V decembri je cieľ maximalizovať vianočnú sezónu. Záver: Prečo to ide s týmto eshopom tak dobre? Jeho konkurenčnou výhodou sú produkty. Unikátne, vyhľadávané, s dobrou cenou = vysoká konverzná miera. Práve konverzná miera je kľúčová pre ziskovosť (PNO). A PNO je dôležité pri navyšovaní rastu. Pri správnej PPC reklame, dokáže takýto eshop vystreliť aj v krátkej dobe.
Comments are closed.
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |