Často sa stretávam so situáciou, ako je táto: Klient by chcel viac rásť, ale nie je jasné ako. Pozrite sa na tento prípad, nechajte sa inšpirovať. Klient: - predáva skleníky pod vlastnou značkou - má dosť silný brand - produkt má viaceré výhody oproti konkurencii Počiatočná situácia: - viaceré menšie kampane v Google Ads - žiadne kampane na FB - chýbajúce ciele a stratégia Môj prístup: Po rýchlom prieskume (hlavne GA4 a recenzie produktu) som videl, že značka má silný potenciál. Tento potenciál je len potrebné premeniť na výsledky: → vytvoril som FB kampane, ktoré doteraz chýbali → upravil a rozšíril Google Ads kampane → upravil tracking na server side (pre viac dát) Klientovi som odporúčil stratégiu: → stanoviť KPI 10% PNO (jemne vyššie ako historické - pre podporu rastu) → navyšovať budgety, pri zachovaní KPI Výsledok (po prvom mesiaci): → nárast 60% tržby oproti predošlému roku → pri 13% PNO Dosiahnuté PNO je nad KPI cieľ, je potrebné to zoptimalizovať. Alternatívou je upraviť výšku PNO (aby nebrzdilo rast). Ďalšie možnosti rastu tržieb (do budúcna): - optimalizácia súčasných kampaní - nové leadové kampane - nové trhy (zahraničie) Rád pracujem so značkami, ktoré už popracovali ina brande a majú dobrý produkt. Pri správnej PPC stratégii je potom radosť sledovať nárasty.
Comments are closed.
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |