Jednoduchý hack, ktorý dlhodobo zmení výsledky 🔥 vašej Facebook reklamy... ⬇️ --- Pracoval som s desiatkami Facebook účtov. A Facebook reklama bola stále tvrdý oriešok. Väčšinou drahá a s nízkym ROAs. Tento hack ale nadobro zmenil môj prístup (a výsledky): → prieskum konkurencie v Meta Ad Library → silný dôraz na Ad 1. Konkurencia V Meta Ad Library si ľahko pozriete Ads, ktoré bežia u konkurencie. → spravte si prieskum lokálnej konkurencie → spravte si prieskum zahraničnej konkurencie → zamerajte sa na dlhodobé Ads Dôležité je hľadať Ads konkurencie, ktoré bežia dlhodobo. Je tu predpoklad, že konkurencii fungujú. Ideálne si pozrite aj globálnu konkurenciu a veľkých hráčov. Vyberte si pre seba 3-5 reklám. 2. Ad (reklama) Podľa Ads konkurencie si vytvorte tie svoje. Snažte sa čo najpresnejšie kopírovať tieto elementy: → vizuál → farby → text Vizuál (grafický obsah) slúži aj ako cielenie reklamy. Preto sa snažte takmer identicky kopírovať úspešný ad konkurencie. Ak je na reklame žena, zvoľte pre svoj Ad tiež ženu. Ak je mladá, vyberte tiež mladú. Farby rovnako určujú, komu sa reklama zobrazí. Preto sa držte odtieňov pôvodnej Ad. Text je ďalším kľúčovým prvkom. Snažte sa čo najviac držať konkurencie, len to aplikujte na seba. A zo všetkého najdôležitejšie? Zabudnite na marketingové nároky. Mnohokrát som videl, ako amatérsky vyzerajúce Ads prekonali krásne grafické Ads. 3. Ďalšie kroky → testujte svoje nové Ads → podľa KPIs vyberte najlepšie → tvorte svoje varianty pre najlepšie Ads. Tento prístup k Facebook reklame bol pre mňa game-changing. Verím, že pomôže aj vám. Poteším sa tiež vašim komentárom a skúsenostiam. ⬇️
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |