Vytvoril som cez 70 zahraničných (export) Google Ads účtov 💯 Tu je môj overený spôsob, ako na to... ⬇️ Zadanie väčšinou dostávam - exportovať, ale pri pozitívnom ROI. Takto zväčša k exportu pristupujú menšie a stredne veľké eshopy. Pozitívne ROI mi určuje, ako pristupovať k novému Google Ads: → spraviť si dobrý prieskum → začať manuálnymi tipmi kampaní → postupne škálovať Dobrá príprava a stratégia sa mi vráti v rýchlom dosiahnutí KPIs. 1. Prieskum Na začiatok hľadám silné stránky súčasnej reklamy a webu. Hľadám hlavne nadpriemerné konverzné miery pre: → produkty → kategórie, podkategórie → iné vstupné stránky Toto sú moje bestselers pre reklamu na novom trhu. Následne si ešte pozriem ich vyhľadávanosti - pre veľkosti trhov a priority. Nezačínam s celým eshopom - kvôli focusu a čo najrýchlejšej ziskovosti. 2. Kampane Nový trh je vždy veľký otáznik, čo sa týka návratnosti. Ako trh zareaguje na ponuku, aká bude CPA, ROI? Nastavujem len manuálne kampane - zaručia kontrolu nad účtom: → kontrola nad štruktúrou (top performers a zvyšok) → kontrola nad budgetom (najmä pre top performers) → kontrola nad bidingovými stratégiami a cieľmi A aké kampane používam na novom trhu? → search kampane (produkty, kategórie, všeobecné výrazy) → shopping kampane → dynamický remarketing → klasický remarketing Ak má produkt dobrú konverznú mieru (a je tiež budget), testujem hneď aj Discovery, YouTube a Display. Nezačínam s Performance max - kvôli malej kontrole nad prioritami. 3. Rast Nový Google Ads účet na začiatku zápasí s nedostatkom dát, konverzií. Bez dát nie je performance, výkonnosť. Používam overený hack - namiesto konverzie Transakcia dávam konverziu Začiatok nákupného košíka. V momente, kedy účet nezápasí s návratnosťou, zapájam ďalšie kroky. Cieľom je navyšovať tržby, pri zachovaní ziskovosti. → maximálny tlak na top performers (aj cez CPC bidding) → zapojenie produktov a kategórií, ktoré v úvodnom prieskume boli vylúčené → agresívnejšie využitie Obsahových a YouTube formátov. V praxi sa mi osvedčilo, že premyslený prístup prináša skoré dosiahnutie KPIs a stabilný rast. →→ Vyskúšajte si najbližšie tento spôsob. Verím, že vám pomôže ku skorým úspechom na zahraničných trhoch.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |