Pri PPC konzultáciách zažijete aj toto: 🔥 klient "marketingový nadšenec" - tvrdý to oriešok pre spoluprácu...⬇️ PPC kampane manažujem vyše 10 rokov. A aspoň raz ročne narazím na klienta "marketingového nadšenca" Klient "marketingový nadšenec" sa rád vŕta do marketingu. Rád si o marketingu číta, má základné PPC skúsenosti, niečo už nastavil na kampaniach. Ale hlavne, získal sebadôveru, že "už to vie". No a keďže "už to vie", snaží sa: → pretláčať svoje maketingové nápady, → feedbackovať každý postup špecialistu, → všetky aktivity mikro-manažovať Je to, akoby ste neustále radili chirurgovi pri operácii. 🙂 Aj pre mňa je to náročný model spolupráce. Namiesto PPC práce (a dosahovania výsledkov), robím PPC coacha klientovi (40-60% času). Vysvetľujem ako PPC funguje a bojujem za svoje stratégie. Niekedy to trvá aj mesiace, kým klienta plne presvedčím. Klient sa tu učí marketing za vlastný marketingový budget. V poslednej dobe dávam klientom aj takýto úprimný feedback: → že takýto ppc coaching je na úkor dosahovania výsledkov, → že ideálne je dať špecialistovi ciele a voľnú ruku, → alebo ho nahradiť, ak niečo nehrá. Ide nám predsa o to isté - o dobré výsledky. Máte podobnú skúsenosť?
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |