Určite to poznáte - časom sa predaje zastavia na určitej hranici. Nastáva otázka - ako rásť ďalej? Spoznajte konkurenčné výhody v ecommerce, ktoré vám pomôžu raketovo rásť. 1. Cena Nižšia cena predáva.
2. Jedinečná ponuka Jedinečný produkt nemá konkurenciu.
3. Vlastné produkty Predávajte s lepšou maržou vďaka vlastným produktom. Príklad: Výrobky Gymbeam pod Gymbeam značkou
4. Texty Kto dobre popíše a vyrieši problém, predáva. Príklad: Alza texty v kategóriách
5. Web Funkčnejší web predáva viac. Príklad: inaessentials.sk
6. Brand a príbeh Emotívny brand predáva lepšie.
7. Viditeľnosť Masívna reklama predáva viac. Príklad: Alza
8. Segmentácia Weby pre presnú cieľovku predávajú lepšie. Bežné pre fashion, príklad: ahooy.sk
9. Influenceri Influenceri pomáhajú predať viac. Príklad: BeLenka a svetový trh cez influencerov
10. Ecommerce know how Čím lepšie spravené PPC alebo SEO, tým väčšie predaje.
Získaním konkurenčnej výhody, zvyšujete potenciál tržieb a ziskovosti. Vo všeobecnosti platí - čím konkurečnú výhodu dosiahnete ľahšie (napr nižšia cena), tým ju aj udržíte kratšie. Pre výrazný rast (miliónové čísla) je dôležitých najmä týchto pár výhod.
Napíšte mi, ak s ecommerce rastom potrebujete pomôcť.
Comments are closed.
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |