Efektívna správa v online reklame (Google Ads, Facebook Ads): 🔥 Top 10 nástrojov, pre nový level výsledkov ⬇️ Spravovať viacero PPC klientov je komplexnou úlohou. Veľké a malé e-shopy, expanzie alebo dosahovanie KPIs. To všetko prichádza s množstvom výziev. Našťastie existujú nástroje, ktoré v daných oblastiach pomáhajú. Nasledujúce 10 nástrojov mi výrazne uľahčilo a zlepšilo prácu v PPC: 1. dotidot (predtým PPC Bee) Dotidot využívam pre úpravu feedov (produktových, kategorických). Prepojenia feedov, vlastné premenné, exporty na mieru - skvelé funkcie. PPC Bee bol dlho mojím favoritom aj pri automatickej tvorbe kampaní. Výrazne však zdraželi, a pre menšie eshopy je cena jednoducho privysoká. 2. Blue Winston Blue Winston používam pre automatickú tvorbu kampaní. Vďaka cenovo dostupnosti je vhodný aj pre menšie eshopy. Automatická tvorba kampaní bola pre mňa dealbreaker - výrazná úspora času aj zlepšenie výsledkov. 3. Canva V Canve si pripravujem grafiku pre reklamné bannery. Intuitívne prostredie a super banery za pár minút. Vlastný banner za 5 minút šetrí čas (oproti dodaniu od klienta a úpravám). 4. ChatGPT ChatGPT používam pri tvorbe reklamných textov. Snažím sa získať dobre čitateľné texty a účinné "hooks". 5. Google Looker Studio (predtým Google Data Studio) Vývoj KPI sledujem v Looker Studiu. Sledujem tiež kľúčové oblasti PPC kampaní. Presné reporty mi mesačne šetria hodiny práce (hľadania dát). 6. SimilarWeb Similarweb používam pri prieskume trhu. Hľadám, vďaka akým kanálom rástla konkurencia. 7. Semrush Semrush je skvelý pre prieskum PPC trhu, obzvlášť pre nové projekty. Obsahuje širokú škálu PPC dát, avšak väčšinou pre väčšie weby. 8. Criteo Nový level pre Google Ads dynamický remarketing ponúka Criteo. Je vhodný len pre väčších klientov - kvôli minimálnej požiadavke na návštevnosť. 9. ROI Hunter Nový level pre Facebookový dynamický remarketing ponúka ROI Hunter. Jeho cena je dosť vysoká, ale v agentúrach viete získať lepšiu cenu. 10. PageSpeed Insights Nových klientov si tiež prebehnem na PageSpeed. Pri veľmi zlých výsledkoch sú nutné úpravy webu. Myslím, že v dnešnom dynamickom svete online reklamy, to bez nástrojov jednoducho nejde. Pomáhajú špecialistom, prinášajú extra hodnotu. A to som výraznejšie nespomenul AI tools. Viacero mám vyhliadnutých a testujem, o tom nabudúce. Podelte sa o vaše skúsenosti s nástrojmi pre PPC v komentároch! 👇
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |