Správa Google AdWords kampaní je niekedy práca, niekedy spoznávanie a dobrodružstvo. Ak však máme viacero väčších klientov, k správe AdWords kampaní sa nutne musí priradiť slovo - efektivita. Efektivita pri AdWords reklame eliminuje všetky zbytočnosti a nepresnosti. Takáto efektivita si vyžaduje strategické plánovanie AdWords reklamy a presne premyslený prístup k AdWords. Výsledkom sú vynikajúce výsledky za kratší čas a zostane aj na to dobrodružstvo. #PPCšpecialisti #AdWords #Správa
Výber senior PPC špecialistu je určite veľká vec v živote PPC agentúry. Seniorný špecialista by mal priniesť dôležité know-how. Mal by byť zárukou kvalitných výsledkov. Očakávania sú teda nastavené vysoko. V tomto článku sa zamerám na know-how pre seniorných PPC špecialistov. Verím, že vám pomôže pri výbere. #PPCmanažéri #Hiring
Aké to je byť svetovou SEM agentúrou roku 2017? Aké to je spravovať tím 350 špecialistov, kampane pre 290 veľkých a 360 SMB klientov? Verím, že tento preklad zo Search Engine Land poteší každého manžéra. #PPCmanažment #PPCleadri
In-house alebo v PPC agentúre? To je častá otázka, keď hľadáme PPC služby pre projekt. Čo je výhodnejšie? A aj keď táto otázka vyzerá triviálne - finančné a časové dôsledky tejto otázky sú naozaj rozsiahle. V tomto článku som dal dokopy pár svojich skúseností, ktoré vám pomôžu s výberom. #PPCslužby #In-HousePPC
Rád sledujem skúsenosti a myšlienky svetových tvorcov PPC. Ľudia, ako Purna Virji (Global Engagament v Microsoft, Bing) vidia priamo do "kuchyne" svetových PPC systémov, vyhodnocujú dáta a určujú ďalšie zameranie reklamných systémov. Veľmi inšpiratívny rozhovor s Purna Virji prinášam aj na PPC Performance Lab. Jedná sa o voľný preklad z www.unbounce.com na témy ako Artificial intelligence ( ďalej ako "AI" ) v PPC, chatboti, hlasové vyhľadávanie a PPC tipy. #PPC #BudúcnosťPPC #PPCLeadri
V PPC agentúrach to funguje ako v každom inom biznise. Niektoré PPC agentúry pristupujú ku klientom zodpovedne, niektoré menej zodpovedne a niektoré vyslovene nezodpovedne. Platí to pre malé PPC agentúry, ako aj pre popredné agentúry s dlhou tradíciou a silnou reklamou. Dosahovať zisk na úkor klienta je pre niekoho prisilné lákadlo. V tomto článku zistíte, ako si overiť svoje prípadné podozrenia. #PPCklienti #PPCagentúry #Kontrola
Na školeniach Google Partners sa veľakrát vraví, že Slovensko a Česko patria medzi TOP krajiny, ktoré používajú AdWords automatický bidding. AdWords automatický bidding sa tiež stal jednou z Google Partners priorít pre rok 2018. O dosť menej sa ale hovorí o tom, ako automatický bidding ideálne používať. Pre maximálny výkon a ziskovosť ho nestačí len zapnúť, platia tu určité pravidlá. Tieto pravidlá a omnoho viac nájdete v tomto článku. #PPCšpecialisti #AdWords #Automatickybidding
DSA kampane sú istou obávanou persónou v AdWords reklame. Videl som, že niektorí PPC špecialisti ich ani nepoužívajú. Dôvodom je, že DSA kampane dokážu ľahko "prepáliť". Teda minúť ďaleko viac, ako zarobia. Predsa len, ak jedna kampaň dokáže pokryť celý web, dosah takejto kampane je naozaj obrovský. V tomto článku popíšem 5 nastavení pre DSA kampane, ako z nich dosiahnuť maximálny zisk a mať ich pod kontrolou. #PPCšpecialisti #AdWords #DSAkampane
Počas mojej praxe som stretol veľa PPC klientov, ktorí boli z PPC dosť frustrovaní. Dôvodom frustrácie boli negatívne skúsenosti s PPC agentúrami. "Veľa peňazí za správu, veľa peňazí do reklamy, ale naozaj biedne výsledky", sťažujú sa zväčša. Faktom je, že či už ide o menšie PPC agentúry alebo aj popredné slovenské PPC agentúry, môžte naraziť na rôznu kvalitu správy reklamy. Výbornú, stredne dobrú alebo veľmi slabú. Aby ste pri voľbe PPC agentúry mali väčšiu istotu úspechu, ponúkam vám 4 tipy z praxe. #PPCklienti #PPCagentúra
V dnešnej dobe asi každý vie, že AdWords je dôležitý pre podnikanie. Veľakrát je kľúčový. Ale medzi AdWords klientmi sa už menej vie o tom, čo reálne vlastne AdWords prináša. Napríklad, kedy dosahuje AdWords dobré výsledky? A aké sú AdWords možnosti, aby sme boli lepší ako konkurencia? V článku popíšem 3 jednoduché biznis pravidlá, ktoré platia aj pre AdWords.
#PPCklienti #AdWords #Biznis |
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |